میزبانی آزمایشگاه پیش‌بالینی از وزیر علوم کشور فیلیپین 

نشست مشترک آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران (TPCF) و وزیر علوم کشور فیلیپین در راستای آشنایی با تجهیزات ساخت ایران و توسعه تعاملات علمی، پژوهشی و دانشگاهی در حوزه مطالعات و تصویربرداری پیش بالینی برگزار شد.

این نشست مشترک با حضور دکتر Fortunato de la Pena وزیر علوم کشور فیلیپین و سفیر فیلیپین در ایران و هیئت همراه، دکتر محمدرضا آی رئیس، دکتر حسین قدیری معاون اجرایی، دکتر احسان شریف  معاون پژوهش و فناوري آزمايشگاه پيش‌باليني، دکتر سعید سرکار رئیس مرکز تحقیقات علوم و تکنولوژی در پزشکی یکشنبه 25 فروردین 97 تشکیل شد.
در ابتدا  دکتر محمدرضا آی با اشاره به حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تجهیز آزمایشگاه در راستای حمایت از اين تحقيقات و شرکت‌های دانش‌بنیان به بیان نکاتی در مورد اهمیت تحقیقات پیش‌بالینی در کشور پرداخت. و همچنین دکتر احسان شریف با معرفی خدمات آزمایشگاه پیش بالینی و تجهیزات پيشرفته ساخت ایران ويژه‌ی تصويربرداري حيواني نصب شده در این آزمایشگاه و با بیان اهمیت این مطالعات و تجهیزات در چرخه تولید دارو ارائه خود را ادامه داد.
در انتهای این جلسه وزیر علوم فیلیپین و هیئت همراه از بخش‌های مختلف آزمایشگاه پیش‌بالینی بازدید کردند و خرسندی خود را از پیشرفت ایران در ساخت تجهیزات پيشرفته تصویربرداری حیوانی و مطالعات پیش‌بالینی ابراز کرد.
 
 
 
خبرنگار: زهرا قدیری
عکس: راضیه سلگی

 

زهرا  قدیری
تهیه کننده:

زهرا قدیری